27. november 2019
Konkurranse i League of Legends
ELO boost-scenen drar nytte av konkurransen som er til stede
på hvert nivå i League of Legends mellom tilfeldige spillere og profesjonelle som
vi vil. Målet er alltid annerledes. I den første perioden av spillet, noe løp
hverandre for å oppnå et høyt antall gevinster eller hvem som vil være de første til
nå nivå 30? Men ikke bare ELO-boostere, men Riot drar også fordel av
pågående konkurranse. Noen løper med antall skinn de får fra
butikk, andre kjøper mestere fra Riot eller Influence Points for å rase med
antall mestere de har med vennene sine. Så som det viser seg,
konkurranse er en stor faktor i spillet, det gjør at spillet går ekstra
hastighet siden det gir ekstra motivasjon til alle som deltar i den. I
Dette spesielle fenomenet er faktisk til stede i hvert vellykket spill i dag. De
hovedområdet for dette i League of Legends, er selvfølgelig de rangerte spillmodusene.
Siden det er 8 lag i spillet (Urankert, bronse, sølv, gull, platina,
Diamond, Master og Challenger) dette gjør det enkelt å se og utgjøre en forskjell
mellom kulhet en dyktighet for hver konkurrerende spiller. Hver lag har 5
divisjoner som gjør løpet enda mer presist. (Du kan være gull 1 som betyr
du er best av gull, eller hvis du er gull 5 betyr det at du knapt kom dit, du
kan lett falle tilbake til sølv 1.) Årsaken bak de blanke lagene er den
jo bedre metallstykket din er laget av, jo kjøligere vil du se i
foran vennene dine. Dette faktum at du vil se fantastisk ut på profilen din
foran alle vil at du skal spille mer og bruke mer mens du gjør det
som er flott for Riot. Avslutningsvis er det lett å se at alle slags
konkurranse som du deltar i, mens du spiller spillet hjelper suksessen
av spillet og Riot. Og det samme gjelder ELO-boost. For å oppnå det ultimate
resulterer i kort tid, ved å kjøpe en ELO boost kan du være i toppnivå i no
tid. Dette skaper en konkurranse om hastigheten på ELO-boosting, som er en annen
interessant historie for en annen gang.