Hvorfor er League of Legends Ubalansert?

Hvorfor er League of Legends Ubalansert?

Hvorfor er League of Legends Ubalansert?

League of Legends er et online kamp spill som først kom ut i 2009. Siden da har det definitivt levd opp til sitt navn. Videospill er legendarisk blant spillere, og skaperne hevder flere titalls millioner av brukere logge på League of Legends hver måned. Den har en teft for fantasy, konkurranse, og fantastiske bilder rullet inn i en godt avrundet pakke.

nerfing og polering

Spillet er i stadig forandrer seg og utvikler. Alle som spiller den vet at ting ikke bli det samme for lenge. Hvis du spiller en mester, kan det være bra for en kamp, ​​men ikke nødvendigvis den neste. Champions blir rutinemessig svekket og styrket som legger til dynamikken i spillet. Dette kalles nerfing og rasping. Selv om dette oftere enn ikke legger til moro av videospill, det er fortsatt problemer at endringene kan skape. Det største problemet er å skape en ubalansert spill.

Noen ganger, en League of Legends lag kan bli drevet til det punktet at det er for mye. Når du spiller, kan du oppleve en slags lek som heter meta. Dette betyr en type spill er å foretrekke fremfor andre fordi dens kraft. I sin tur, dette er hvordan den overveldende skjer. Polert Champions er ekstremt kraftig og kan føre til motstanderne å stoppe i deres spill. Dette fører i ubalanse i handlingen som er et hett tema for debatt. Den nedslipte Champions deretter blir spillbar til kalibrering utføres ved spillmaskin.

Dynamisk Spillets

Dette virker også motsatt vei i tillegg. En svekket, eller nerfed, blir spilleren berettiget til kamp fordi det ikke er sterk nok til å kjempe selv de vanlige Champions. League of Legends skaperne hensikt kalibrere sine spillere slik at spillet ikke blir stillestående. De tror at hvis du spiller det samme Champion i hver kamp, ​​blir gameplay forutsigbar og kjedelig. Rasping og nerfing skaper et stadig skiftende miljø som er ment til nivå spillefeltet.

Selvfølgelig er disse ny kalibrering ikke perfekt, og kan forårsake alvorlig ubalanse i en kamp som fort ender eller blir uspillbar. Det er irriterende, men League of Legends føle fordelene langt oppveier risikoen. Når de slipper patcher, er det klart at de ikke har noen planer i å stoppe konstant forandring of Champions. For eksempel, en fersk utgivelse av en mester, Zoe, skapte mye kaos i spillet. Hun er en svært nøyaktig attentatmannen med store tall når det kommer til spilling. Hennes amped opp persona garantert en høy drapstall, men de som spilte mot henne hadde ingen sjanse til å kjempe tilbake. Det tok nesten en måned for henne å bli nerfed.

Uansett hva dine følelser er i ferd med League of Legends, må du innrømme det aldri blir gammel til å spille. Den stadige skiftende av kreftene i Champions skaper en interessant dynamikk som gir energi i spillet. Det er aldri et kjedelig øyeblikk med denne videoen spillet, og det ser ut som League of Legends skapere som det på den måten.

Check out our LoL boosting and LoL Smurf Account services now

More posts