Hvorfor du ikke Klatring i League of Legends
hvorfor du ikke Klatring i League of Legends
League of Legends er et utrolig komplekst spill for en rekke årsaker, og på grunn av dette, har det aldri kommer til å bli noe slikt som en perfekt spiller. Spillere med betydelig rangert erfaring kommer med sine egne styrker og svakheter, og for hver person visse aspekter av spillet vil komme naturlig, mens andre er vanskeligere å forstå. Når det kommer til dette, for å være i stand til å skikkelig identifisere problemet og sette engasjement fikse det vil tillate deg å bli en bedre spiller. Konsekvent klatring krever mye selvdisiplin, engasjement og forpliktelse til å arbeide på dine svakheter. Her kommer vi til å snakke om hva disse svakhetene kan være for deg, og som et resultat, hva du kan gjøre for å jobbe med dem.
en. Vipping
Hvis du har spilt rangert etter med bare en liten mengde tid, har du sannsynligvis forstå følelsen du får når du taper et spill du trodde skulle ha vært en seier, og for de fleste av oss, spiller dette uttrykket en stor del inn hvis vi fortsetter å spille eller ta en pause. Det er ingen tvil om at konsistensen er så ekstremt undervurdert av de fleste spillere. Smarte spillere vet når du er på skrå, og dette gir dem enkel mulighet til å dra nytte av inkonsekvent gameplay som tar over når dette skjer. Og når du bestemmer deg for å spille inkonsekvent, er du utsatt for å angi tap streker som ikke engang en refleksjon av din sanne dyktighet. Svaret er enkelt i teorien, men vanskelig i praksis; du må hindre deg fra å stå i kø etter ødeleggende tap. Ta et skritt tilbake og ta tapet for hva det er, og vise eventuelle fremtidige spill i den umiddelbare fremtid som en forlengelse av dette tapet. En strategi som hjelper er å anta at hvis du kø på nytt, vil du bare miste igjen. Tar en pause i sin enkleste form betyr ikke engang nødvendigvis bety at du må gå bort fra datamaskinen (selv om du kan gjøre det hvis du vil i tillegg). Faktisk en god måte å ta en mental pause fra stress av å spille soloq er ved å engasjere deg selv med en annen Gamemode som Aram eller Teamfight Tactics. På grunn av deres helt forskjellige atmosfærer, er du ikke kommer til å være sannsynlig å bære over din tilt, og selv om du taper, spilletider er kortere og generelt mindre feelsbadman.
2. Champion Pool størrelse
En av de tidligere nevnte årsakene til at League of Legends er et komplekst spill er at nye vinnere er alltid blir utgitt i tillegg til de over 140 som i dag eksisterer. Det er så mange forskjellige spillestiler du kan vedta i spillet; det er lett å se hvorfor spillere kan slite med å ha konsekvent gameplay når de ønsker å spille en rekke forskjellige vinnere. Ved anvendelsen av solo kø, men vi virkelig ønsker å være fokus på honing dine ferdigheter til å maksimere konsistens og fremheve dine ferdigheter. På grunn av dette, anbefales det at du lærer bare om 2 eller 3 vinnere som skal brukes som primær vinnere i rangert spill. For eventuelle sekundære roller, kan du plukke opp en eller to mer å dekke når du får fylt. Ved å bare spille et lite basseng av vinnere, vil hjernen din være i stand til å slappe av i forståelsen av kit som din mester har, og fokusere mer på det som betyr mer i soloq; miljøet du er i. Hvis du sprer deg tynn på å spille hver rolle / mester, vil du finne en masse problemer med å vinne konsekvent på tvers av alle spill siden det vil være umulig å forstå ins og outs av hver enkelt mester og rollen fra begynnelsen.
3. Forske og gjennomføring
Når du endelig har lært noen vinnere og er ekstremt selvsikker i å vite hvordan du pilot sine kits, vil det nå bli din neste fokus for å forplikte seg til å gjøre forskning om ting enn bare din mester. Forskning kan komme i begrensede former når du spiser League relatert innhold, for eksempel bekker eller videoer, men forskjellen mellom læringsteorier og bruke dem i spillet er også forskjellig for noen av denne kunnskapen til å være praktisk for klatring. Når du får noen nye opplysninger om din mester og potensielle dueller, macromechanics, eller bare nye situasjons bygge veier, det mest viktig at du ikke bare forstå hvorfor disse metodene er effektive, men at du også arbeide for å implementere dem riktig når du spiller spillet selv. Dette inkluderer mye prøving og feiling; du kommer til å kjøre inn i spill når du trodde at, basert på hva en guide sa, din matchup var enkelt, men i virkeligheten ble trampet på i kjørefelt. Å kunne skritt tilbake og tenke på hvorfor ting gikk galt, og komme opp med en annen tilnærming, handler om læringsprosessen.
Vi håper at hvis noen av disse tipsene gjelder for deg som solo kø spiller, vil vi har gitt deg litt innsikt i hvordan disse forbedringsområder kan bli jobbet på. Lykke på rift!
Takk til DOJO Digital, A Bristol Digital Marketing Agency , som spesialiserer seg på Bristol SEO og innhold markedsføring for å gi dette blogginnlegget og et innblikk i klatring.