Førsteinntrykk Ved verdsettelse

Førsteinntrykk Ved verdsettelse

Førsteinntrykk Ved verdsettelse

Så er ventetiden endelig over. Valorant er endelig i hendene på de få heldige å få en beta-kode, og alle de store parykker i rykk og konkurransedyktig spillverdenen er allerede chipping inn med sine to cent på plasseringen av spillet.

I påvente rundt spillet har vært å bygge en liten stund nå, med mange streamere ivrig venter spillets lansering, slik at de kan gå videre fra BRS, nemlig Warzone, som er full av hackere, og fortnite, som har fått foreldet. Overraskende, men har Watch konkurransescenen blitt rammet hardt av utviklingen av Valorant.

Mens Blizzard ikke har gjort seg noen tjenester, synes Valorant å være spikeren i kista, med mange pro Watch spillere annonsere sin avgang fra spillet på dagen beta koder ble sendt ut.

Så, med så mye ridning på sine skuldre, hvordan Valorant stable opp til disse høye forventninger? Ganske jævla bra faktisk.

Den primære takeaway synes å være at Valorant er ingenting som Watch, til tross for effekten det har hatt på Watch scenen, å være en taktisk fem mot fem FPS, og har tegn med evner. Det samme kan sies for R6S, som også er ingenting som Watch.

Valorant spiller mer som en Rainbow møter CS, med en taktisk fokus på bruk av evner, og interessant, en in-game økonomi system som ligner på CS. Det er gjennom dette systemet at du kjøper disse evnene, som betyr at du er nødt til å bruke dem med måte. Dette er en velkommen pust av frisk luft med en trope som var i fare for å bli bedervet i FPS helten sjangeren.

De evner er også veldig godt balansert, i hvert fall for nå, med mye mer fokus på kunnskap og pistol ferdigheter, ta et skritt bort fra Rainbow, og mer mot tradisjonelle FPS-titler.

Spillet er velig utrolig polert, med grafikken viser seg å være visuelt imponerende, en tydelig mangel på store bugs, i skrivende stund, og fantastisk følelse gameplay og våpen. Noen har til og med antydet at spillet er passe for lansering og gi hvordan Riot utvider beta, som kanskje ikke være for langt unna merket.

Spillet spiller mye som Counter-Strike, med langsom basert, metodisk, og pistol fokusert gameplay, og en utrolig høy kompetanse taket. Dette er gode nyheter, så det kommer til å gi spillet noen sårt tiltrengte levetid i, forhåpentligvis, år, fremover.

Det gir en naturlig basis for en konkurransedyktig scene, både amatører og profesjonelle, som skal etableres umiddelbart, og gitt Riot fortid track record med League of Legends; det er sannsynlig at Valorant kommer til å motta noen alvorlige støtte.

Er dette spillet kommer til å bli CS morderen? Sannsynligvis ikke. Selv om CS proffene er ulykkelig på staten av spillet i minuttet, er det et sikkert kort å bo som Counter-Strike er her for å si. Imidlertid kan spillet meget vel være en Watch killer, i hvert fall inntil Watch 2 kommer ut.

More posts