Er League of Legends Dying?

Er League of Legends Dying?

Er League of Legends Dying?

Den generelle sentimentet fra spilleren base er “ja”. Det er sjelden at du ser folk diskuterer spillet og ikke hevde det er døende. Men personlige mening være forutinntatt, så her er en titt på tallene slik at du kan bestemme selv.

Hva betyr tallene Say?

Her er en liste over de månedlige spilleren tellingen siden 2014:

  • 2014: 67 millioner
  • 2015: Unknown
  • 2016: 100 millioner
  • 2017: 78 millioner
  • 2018: 90 millioner

    Og her er mesterskapet finalen betrakteren telle siden 2014:

    totale topp

    • 2014: 27 millioner. 11200000.
    • 2015: 36 millioner kroner. 14 millioner.
    • 2016: 43 millioner kroner. 14700000.
    • 2017: 57600000. Ukjent.
    • 2018: 99600000. 44 mill.

      Så hva gjør disse tallene betyr?

      Spillet er definitivt ikke “dø”. Det er fortsatt en av de sterkeste og mest mainstream Esports titler til dags dato. Til tross for sin dukkert i spillere, har det fortsatt å vokse sin seer teller eksponentielt.

      Spillet er blomstrende. Den har imponerende år etter år og har bidratt til å bringe Esports inn i mainstream.

      Så hvorfor misforståelse?

      Det er noen grunner spillere sitere når man diskuterer League antatte nedgangen. Chief blant disse er Riot Games selv. Riot Games er utvikleren bak League of Legends, for de som ikke vet.

      For å holde spillet friskt den endres ofte opp meta, rasping og nerfing vinnere på vilje. Dette sesong til sesong yoyoing er drivkraften bak mye av spillerens frustrasjon mot spillet.

      endringer løpsk gjort for å poengsystemet også fremmet vifte sinne. Selskapet gjorde det vanskeligere å nivå opp og redusert belønningen for å gjøre det. Dette gjorde det vanskeligere å låse opp nye vinnere. Ved å låse gratis å spille spillerne inn i et lite valgbar karakter bassenget, de kjørte bort mange spillere.

      Veksten av konkurrentens titler, som for eksempel fortnite og DOTA, er også en stor faktor i den antatte nedgangen i League. Fortnite eksploderte på Esports scenen, og det har endret spillet. Det suksess, mens store for Esports som helhet, har representert en direkte trussel mot andre titler som Call of Duty og League of Legends.

      Spillere migrerer fra League over til fortnite i stort antall, ivrig etter å spille det som oppfattes som en mer hyggelig totale opplevelsen.

      Kommunen driver også sine egne spillere ut. League community er massiv, og med den størrelsen kommer mye av mangfold.

      Med det nivå av mangfoldet kommer også toksisitet. League community er beryktet for å være overveldende giftig. Som spiller basen vokser, så gjør også nivået av toksisitet, som til slutt kjører bort alt, men de med den tykkeste av skinn.

      Hva kan Riot gjøre med det?

      mindre kontroversielle endringer

      Det ville være det ideelle stedet for dem å starte. Hvis de konsul samfunnet mer på meta før du endrer det, vil det gå en lang vei mot å utvinne den offentlige oppfatningen av spillet.

      mer tilgjengelig Champions

      Gjør vinnere lettere å låse opp. Låsing de fleste av de spillbare figurene bak en betalingsmur gjør det vanskelig for de uten disponibel inntekt til å kjøpe nye vinnere.

      fremme en sunnere fellesskap

      Det er usannsynlig Riot noen gang kunne klare å lykkes i rensing fellesskap av sin giftighet, men det kan i det minste prøve. Hvis den implementerer politikk som fremmer en vennlig atmosfære, kan det hjelpe den beholde mye av de nye spillerne.

      Så, er bunnlinjen her nei, League er ikke døende. Men vi kan si at folks oppfatning av det er. Det vokser i spiller og viewer teller. Men de spillerne og seerne blir stadig mer fornøyd med tilstanden i spillet.

More posts