En omfattende guide på å lære Hecarim

En omfattende guide på å lære Hecarim

En omfattende guide på å lære Hecarim

En omfattende guide på å lære Hecarim:

Gjør deg klar til å erobre opposisjonen med Hecarim!

Summoner staver / Runes:

For Summoner spells, du skal ta enten antennes eller spøkelse. Når du trenger å stoppe en motstandere healing (ex: Mundo, Soraka, Fiora, etc.) antennes er et must. Hvis du ikke er i behov av antennes helbredende reduksjon, så spøkelse bør være prioritet.

Conqueror vs. Predator er en debatt som mange Hecarim spillerne vant til å slite med. Selv om rovdyr er et rettferdig valg, er det nå allment kjent at erobreren er overlegen. Dette skyldes ikke bare til ekstra AD du vil motta, men også fra den vanvittige healing som erobrer gir. Når det er sagt, din primære runer bør være som følger:. Erobreren, Triumph, fasthet, og Coup De Grace

Dine sekundære runer Jeg har brutt det ned i to situasjoner for deg. Du kan gå for inspirasjon tre når du tar antennes og kjøre Magical fottøy og Cosmic Insight. Hvis du bestemmer deg for å kjøre et spøkelse, bør du gå for trolldom treet og ta Celerity og Waterwalking. Disse runer vil gi deg den mest optimale resultater som du så desperat søker etter!

Bygg :

Før vi får inn noen gameplay tips og triks, bør vi sørge for at du har de riktige elementene for å sette deg opp for suksess!

For å holde ditt valg av støvler enkelt, hvis motstander sammensetningen er hovedsakelig AD / Auto-angrep basert, gå Ninja Tabi-tallet. Hvis fienden teamet har stort sett AP skader og mye CC Lockdown, går Mercury trinnene.

summoners ofte spørsmålet som Smite elementet er best for vår ponni, Hecarim. I et kort svar, ta kriger 90% av tiden, spesielt når du er foran. Bare føre til cinderhulk når ditt lag trenger en tank og du er betydelig bak fiendens jungler / fienden teamet. Blå Smite vil tjene deg godt i de fleste situasjoner, som å bruke den vil stjele 20% bevegelseshastigheten fra fienden. Dette Smite vil ikke bare bremse ned motstanderen, men også stabler godt med Hecarim passive som tillater ham å få AD lik andel av sin bevegelseshastighet.

Tidligere jungelen element, dine kjernepunkter skal være Tri-Force og Sterak instrumentet. Disse kommer til å være din viktigste strømspiss, så se til å gjøre spiller når du har fullført dem. For å runde ut din bygge, kan du avslutte med to av følgende: Spirit Visage, Thornmail, Deadman sin Plate, Guardian Angel, Randuin er Omen, eller Youmuu er Ghostblade. Spirit Visage vil være det beste alternativet til AP tunge lag. Thornmail vil gjøre det bra hvis du ønsker å stoppe en AD tunge komp som spesifikt innebærer mye healing. Randuin er Omen vil tjene beste i Crit-Heavy comps. Deadman og Guardian Angel gjøre det bra i AD comps (ikke-helbredende), og begge vil gi deg en skade økning i forhold til Thornmail eller Randuin er Omen. Bruke beste skjønn og med tiden vil du være i stand til å bruke disse elementene i ulike situasjoner

Gameplay / Mekaniker:

Selv om jeg har satt deg opp for å lykkes med feilfri rune valg og den perfekte bygge, vil du fortsatt trenger å forstå hvordan du bruker Hecarim til sitt fulle potensial.

For å starte, bli vant til knusende Q til pinky er sår fordi du trenger å misbruke Hecarim lave cooldown på hans Q. Du må også innse at nesten alle Hecarim er utspille potensial stammer fra hans W. Selv om dette spell won' t trenger knuste mengder av skade, vil det gro deg .. som .. mye. Du vil føle deg som Wolverine. For å få full utnyttelse av Hecarim er W, sørg for at du ikke kaste det når du er full helse. Den beste tiden å bruke pony er W er når du er i midten av et team kamp, ​​som det vil AOE gro for en del av skaden som fiender ta fra alle kilder!

ganking effektivt på pre-6 Hecarim er så enkelt som å få bak motstanderen, aktivere din E, og presser dem mot laget ditt. Når du har nådd nivå 6, vil din viktigste combo for ganking være å aktivere din E som du kjører på motstanderen, R bak dem slik at de er fryktet bakover, og deretter avslutte E skyve dem enda nærmere dine allierte.

I gruppekamper, Hecarim kan skinne big time hvis han har spilt på riktig måte. I likhet med din post-6 ganking rutine, bør målet være å R bak en carry og E dem mot dine lagkamerater. Den viktigste forskjellen er at du også bør være på utkikk etter når fienden teamet er alt samlet i et stramt plass sammen, som du deretter kan spam din ultimate på toppen av dem. Din ult frykt varighet forlenges basert på distanse, så får en enorm frykt på fienden teamet i midten av et team kamp hvis du er i stand til.

Skrevet av: Drake (Kross) farster for DOJO Digital, en Bristol Digital Marketing Agency

More posts