27. november 2019
ELO boosterverdier
For å bli en vellykket ELO-booster er det noen hovedverdier som du
må avhende. Publikum kan tenke at hvis det er en profesjonell mester
lagspiller, det er nok til at han kan søke på ethvert boosterfirma. Vel, det
er nok til å søke, og det er en sjanse for at han kan få en prøvejobb også. Men
sjansen for at han blir et standard boostervalg hos det selskapet er
veldig lav. Dette fordi det å spille godt i League of Legends ikke betyr det
du er en ELO-booster som kan bære spill og øke en konto opp til en rekke
av lag og divisjoner. Det var en annen bloggplass der jeg fortalte deg om
ferdighetssett som en booster må ha for å kunne jobbe som en ELO
booster. Men på dette tidspunktet ønsker jeg å fokusere på noe annet. Selvfølgelig
spillstilen er en enorm faktor av det. Hvis vi tenker på det, slik booster
kan spille spillet er minst 50% av kunnskapen han må ha i orden
å lykkes i et ELO boost-selskap. Denne artikkelen handler om resten
50% at det tar å komme inn i toppsirkelen av ELO-boostere. Når du er en
booster, og du har en aktiv jobb å fullføre, det er en klient som du har
å kommunisere med. Kommunikasjonsferdigheter er avgjørende for denne jobben. Med en gang du
er i en jobb med en klient du må kunne løse et ganske stort spekter av
situasjoner som kan oppstå mens du styrker og spiller League of Legends. På
BoostRoyal klienten kommer først, slik at ELO-boosteren må oppfylle hver og en av
hans behov. Når han blir bedt om å stoppe boost, må han stoppe selv om det ødelegger for ham
timeplan for den dagen eller kanskje hele uken. ELO-boostere må det også være
tålmodig med sine klienter. Tålmodighet er viktig siden mange av brukerne på
BoostRoyal er førstekunder som gjør dem mistillitlige i noen tilfeller eller
ubehagelig. ELO-boosterens plikt til å gjøre klienten komfortabel og
få dem til å føle seg trygge mens noen andre er logget inn på kontoen hans. Dette er bare
mulig hvis boosteren er bra med mennesker og har sunn fornuft. Mange av den harde kjernen
spillere mangler disse attributtene som gjør at de ikke kan delta i slike
type jobb. Avslutningsvis var dette fakta som kan være rart når vi
tenk på en ELO boost-tjeneste for et videospill, men i et konkurranseutsatt marked
dette er må-ha ferdigheter som tjenesteleverandøren må tilby alle
klient. Dette er bare mulig hvis de ansatte er valgt ut av disse
krav og de er i stand til å arbeide etter den arbeidsmoral virksomheten
krever av dem. Foruten viktigheten av kommunikasjonsferdighetene til hver enkelt
ansatt, er det andre viktige faktorer som må vurderes når det
kommer til å rekruttere nye ELO-boostere som jeg vil skrive i en kommende blogg
post. Følg med!